مجلس نهم اصولگراتر از مجلس هشتم خواهد بود
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'روح الله حسینیان' شامگاه چهارشنبه در اجتماع مردم بندرعباس افزود: خردادماه آینده شاهد تشكیل مجلسی خواهیم بود كه همه آنان نوكری مردم را افتخار خود می دانند.

وی اضافه كرد: مردم نوكران خودشان را به مجلس فرستاده اند و منتخبین نیز باید به نوكری كردن و خدمتگزار مردم بودن افتخار كنند، زیرا خدمت كردن بالاترین شان هر نماینده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات به عنوان پاسخی دشمن شكن به یاوه گویی های آمریكا و متحدان آنها نام برد و ابراز داشت: دشمن وقتی این حضور را دید پاسخ نامه ایران را درخصوص مذاكرات هسته ای داد.

وی از دیگر ویژگی های نهمین دوره انتخابات مجلس به ناامید شدن اصلاح طلبان اشاره كرد و گفت: آنان با هدف حضور نیافتن مردم، كناره گیری خود را از انتخابات اعلام كردند، اما به لطف خدا شاهد بودیم كه رای دهندگان با انداختن آرای خود گفتند: ما طرفدار انقلاب اسلامی هستیم.

رییس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس هشتم اظهارداشت: به همت مردم و رهبری های خردمندانه رهبرمعظم انقلاب، شاهد خواهیم بود كه مجلس نهم درخط رهبری و مطیع ولایت فقیه، منسجم تر و استكبار ستیزتر از گذشته تشكیل خواهد شد.

وی به دعوت اعضای جبهه پایداری هرمزگان به بندرعباس سفر كرده است.

همچنین در این مراسم 'ابوالقاسم جراره' منتخب مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در سخنانی گفت: از اینكه شما مردم بندرعباس به فرزند خود اعتماد كردید، قدردانی می كنم.

منتخب مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس نهم تصریح كرد: هدف فقط خدمت و كار برای مردم است و افتخار می كنم كه سرباز ولایت هستم.ك/2

512/667





:: برچسب‌ها: جشنواره , مکزیک , شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: